Auteur Topic: inspectie dierenvriend arnhem  (gelezen 4979 keer)

shiva

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
inspectie dierenvriend arnhem
« Gepost op: januari 21, 2011, 04:54:20 pm »
hallo ik ben lid geworden omdat ik een echte dierenvriend ben.Wij zijn zelf de trotse eigenaren van een bouvier een boerboel 2 paarden 7 katten 4 cavia,s 2 ratten 5 kippen 1 haan en een dwerghamster. Jullie zullen begrijpen dat ik minstens 1 keer in de week in een dierenwinkel kom.Ik ben de afgelopen jaren bij ons in de buurt wel alle dierenwinkels af geweest op zoek naar een winkel waar ik deskundig en vriendelijk geholpen zou worden.Sinds vorig jaar heb ik die winkel gevonden,en wel de DIERENVRIEND in ARNHEM.Ze hebben daar ook een geweldige service Ik kom daar minstens 1 keer in de week en de spullen die ik nodig heb worden gratis thuis bezorgt en op de plaats gezet waar ik het wil.IN AL DIE TIJD DAT IK DAAR KOM HEB IK NOG NOOIT 20 RATTEN DAAR ZIEN ZITTEN ### !!!Ik heb ook nog nooit dieren zonder eten of drinken gezien ###.Alle dieren daar zien er op en top uit, hebben altijd[ongeacht welke dag of tijd ik kom]een schoon hok schone drink en eetbakken #### ,ik vind het schandalig dat jij om wat voor reden dan ook zo een fijne winkel zo zwart wilt maken met zulke leugens, en ik vind het vreemd dat de dierenwinkelinspectie dit soort leugens  klakkeloos aanneemt en op hun site plaatst en dit is mijn beoordeling shiva

----

Naam verwijderd door Sten. Kunt u wat netter (zowel uiterlijk als inhoudelijk) schrijven AUB? Dank u.

Schildpadopvang Boekel

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re:inspectie dierenvriend arnhem
« Reactie #1 Gepost op: januari 22, 2011, 12:03:00 pm »
Raar.

Lijkt wel een reclame campagne voor die winkel.

shiva

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 22, 2011, 12:14:09 pm »
hoezo een reclamecampagne? lees beide inspecties van die #### maar eens door dan kun je zelf lezen dat het vol leugens staat en dat het fantasieverhalen zijn,waarschijnlijk over beide winkels

----

Naam verwijderd door Sten

shiva

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: januari 22, 2011, 02:36:42 pm »
ik hoop dat iemand de moeite genomen heeft om die 2 inspecties naast elkaar te leggen en tot de zelfde conclusie komt als ik.denk nu niet dat ik iets te maken heb met deze dierenwinkel behalve als klant maar ik heb wel 15 jaar een eigen zaak gehad[ geen dierenwinkel]en ik weet hoe kwetsbaar je dan bent. achter het principe dierenwinkelinspectie sta ik voor de volle 100 procent en er is ook een landelijk orgaan voor te weten a.i.d. die dierenwinkels ieder jaar bezoeken.als willekeurige klanten dierenwinkels gaan beoordelen en de beoordeling zomaar op de dierenwinkelinspectiesite kunnen zetten zonder dat de klachten door derde nagetrokken is kan de beoordeling wel een erg persoonlijke aanval naar de betreffende winkel zijn.ik ga er van uit dat zelfstandige ondernemers en zeker die een eenmanszaak hebben hart voor hun zaak hebben en er alles aan doen om hun zaak zo goed mogelijk te runnen,dus een zelfstandige ondernemer met een dierenwinkel zal er alles aan doen om zo goed mogelijk voor de dieren te zorgen ,omdat ze hart voor de dieren hebben

---

Kunt u wat meer aandacht besteden aan uw taal? Dan komt uw boodschap misschien ook beter over? Bij voorbaat dank. MVG Sten Oomen