Auteur Topic: Pets Place Leerdam ( Disciminatie op huidskleur) hot nieuws  (gelezen 5564 keer)

mouseinhouse

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Pets Place Leerdam ( Disciminatie op huidskleur) hot nieuws
« Gepost op: mei 22, 2008, 11:24:28 am »
nadat ik een aquarium had aangeschaft bij pets place leerdam en alles volgens voorschrift had ingericht en na advies planten had aangeschaft ook bij de zelfde zaak bleken de planten ziek te zijn en mijn waterkwaliteit liep achteruit, resultaat alle vissen dood, want wat mij op viel was dat in de zaak de bak met planten een dag later was ontruimd en leeg stond en vroeg waarom dat was en het antwoord was dat de planten ziek waren en de waterkwaliteit slecht was in de bak waar de planten in stonden gevolg een dag daar voor had ik uit die zieke bak planten gekregen van hen, in de bak dreef namelijk een laag olie of een vetsoort die er niet in thuis hoort en dat terwijl zij wisten dat de planten en het water waar de planten in stonden niet in orde was, het advies wat ik daar kreeg bleek na het zoeken op internet ook niet juist te zijn waardoor ik bijna meer dan 150 euro aan spullen had uitgegeven die niet noodzakelijk waren maar dat het puur bleek te liggen aan zijn zieke planten en vissen waardoor ik als consument de dupe ben geworden.
Ook drijven er geregeld dode visjes in diverse bakken en waren aangevreten door andere vissen waaruit ik kan op maken dat het gaat om bakken met zieke visjes en water waar ziekten in zitten, en bij aankoop van zieke vissen breng je de ziekten over in jou bak gevolg ook je andere vissen gaan er aan dood.
Het wordt tijd dat er eens meer onderzoek wordt gedaan naar dit soort zaken waar ondeskundig personeel loopt, vaktechnisch gezien het vak niet verstaan omdat ze kennis missen en niet over kunnen dragen waardoor de consument daar schade van ondervind.
Plantjes die ziek zien en in slecht water verbleven in de winkel, zieke vissen in bakken welke de consument koopt en daardoor de ziekte over brengt in zijn bak, slecht advies etc kortom deze zaak zou onder deze leiding niets meer mogen verkopen op aquarium gebied vinden wij.

gedateerd: 17 Juni 2008

ik kom daar de winkel in en mama wilde een schildpadje afnemen bij hem.
en ging hij mama discrimineren op huidskleur. en mama moest de deur verlaten. en dat komt  dat wij buitenlandse afkomst zijn.

nu heb mama voor mijn een advocaat geregeld en nu gaat pets place leerdam centrum  en nu gaan ze voor de gerecht. want mijn advocaat zei al wat hij geflikt heeft mag nooit lopen dicrimineren op Art. 1.
en dat is strafbaar.

ook verkocht hij spullen over data o.a. : Beaphar mulit vitamini spray  voor mijn puppys daar stond een houdbaarheids data op van Febrauri 2008. dus 4 maanden over data .

ook probeerde het hoofdkantoor waar deze winkelier onder valt te bemiddelen maar helaas zonder reseltaat.
echter heeft hij zelf de glazen in gegooit om ons de winkel uit te zetten en te discrimineren op mama omdat mama schildpadjes voor me zusje wilde halen.
maar helaas nu gaat hij dokke voor wat hij veroorzaak heeft. er komt ook media bij kijken dat zou hem iet goed doen.

Ook verklaarde een medewerkerster zelf dat de achter bak vissen niet verkocht mochten worden ivm ziekte (lintworm). waar mijn visjes dood zijn gegaan.

een medewerker die zelf verklaard dat er zieke visjes waren.

ook moesten wij aan zijn voorwaarde voldoen, de visjes laten onderzoeken enz.
nu heb mama en papa een hooge doktor rekening ervan.
en nu heb ik geen visjes door zo een rot bedrijf die ze eigen fouten niet in ziet.

de hoofdkantoor is nu haast overkop  na telefoontje (18-6-08 16.15uur jl.) een oplossing voor mijn en me zusje aan het zoeken. echter is de winkel eigenaar niet bereid willig.
dit zou hem niet goed doen in de media negatieve publiciteit.