Auteur Topic: Beoordeling verwijderd  (gelezen 3002 keer)

Constantia

• Administrator
  • Jr. Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.constantiaoomen.com
Beoordeling verwijderd
« Gepost op: augustus 22, 2010, 10:36:44 pm »
Hallo,

ik heb zojuist een beoordeling verwijderd met deze tekst:

Citaat
Gemiddelde score (4.76/5):

Datum van beoordeling:
    22-08-2010

Verslag van de inspectie:

Na een stageperiode van zes weken bij het ##########, vond ik het een leuk idee om dit in te vullen. Ik heb alle processen in de winkel meegemaakt en heb de dieren verzorgd. De eigenaar heb ik mijn complimenten gegeven over de eerlijkheid tegenover klanten. Bij hem staan de dieren voorop. Hij verkoopt dieren alleen wanneer hij weet dat deze goed terechtkomen. Hij geeft eerlijke, duidelijk informatie over het houden van dieren en is vriendelijk tegenover klanten. Er zijn een hele hoop tevreden vaste klanten, die wekelijks terugkwamen voor hun voederdieren. Doordat ik zo'n tijd heb meegelopen, weet ik ook dat de eigenaar zich aan zijn woord houdt tegenover de klanten. Het was een erg leuke ervaring, deze reptielenwinkel is een voorbeeld voor alle reptielenwinkels.

Het is niet toegestaan aan direct of indirect betrokkenen van een dierenwinkel om verslagen te schrijven. Dit moet ook aangevinkt worden: "Geen commercieel belang". Men kan er misschien over redetwisten of men schreef vanuit een commercieel belang, maar het effect is er in ieder geval wel naar. Omdat de persoon zelf aangaf stagiair te zijn, gaan we ervan uit dat ze dit niet besefte en krijgt ze geen blokkade op haar account.

Met vriendelijke groeten,

Sten Oomen